Smycze reklamowe

0
299

MINOLTA DIGITAL CAMERAFirmy często zamawiają różnego rodzaju gadżety reklamowe. To dobra forma promocji wśród klientów. Dobry gadżet powinien posiadać kilka ważnych cech, które czynią go wartościowym i skutecznym narzędziem marketingowym. Przede wszystkim musi być użyteczny. Dzięki temu mamy pewność, że odbiorca zachowa go i będzie z niego korzystał. A to oznacza długi okres widoczności logo firmy. Im dłużej klient będzie użytkował dany produkt – tym lepiej dla promującej się firmy. Dobry gadżet reklamowy musi być także wytrzymały. To także wydłuża jego cykl życia. Powinien być także oryginalny i mieć przemyślany nadruk. Właściwe znakowanie będzie dobrze komponowało się z przedmiotem. Logotyp powinien także rzucać się w oczy, aby czarno na białym widać było do jakiej firmy należy materiał promocyjny. Przykładem gadżetu, który jest praktyczny, trwały i do tego niedrogi w produkcji są smycze reklamowe. Występują w różnych opcjach – można wybrać grubość paska oraz dodatki, które będą na nich umieszczone obok karabińczyka (zawieszka na telefon, identyfikator czy inne udogodnienia).